Diario de experiencias dunha clase de Ed. Infantil do Ceip Ponte dos Brozos, en Arteixo - A Coruña.

TABOEIRO DE AVISOS

FELIZ 2010

jueves, septiembre 28, 2006


Como novidade hoxe podemos comentar que usamos por vez primeira a pintura de dedos (mellor dito era tempera) para traballar. Como estamos coa cor vermella, primeiro buscamos cousas desta cor pola clase e logo nunha fresa que había na ficha fixémoslle puntiños. A actividade fíxose por mesas (grupos de catro) e coa axuda de Tatiana. Ninguén puxo problemas (ás veces hai alguén que non quere luxarse) e quedou bastante ben. Tamén estivemos xogando coa plastilina todos o mesmo tempo , pasárono ben ainda que hoxe non tiñan nada para xogar con ela ( pauiños, moltes, coitelos de plástico, etc.).

miércoles, septiembre 27, 2006

Onte foi o segundo día con catro horas e, quizais, a quen se lle fixo mais longa a mañán foi a min. Estivemos contando o conto de “ A vaca Manchas” que trataba sobre unha vaca que fora á escola e agora lle ensinaba as letras, múmeros e outras cousas ó resto dos animais da granxa. Gustoulles un pouco, logo pintámoslle as manchas a unha vaca que tiñamos na ficha. Quedou bastante bonita e , polo xeral , pintaron só as manchas e non toda a vaca. Xogaron cos xoguetes e fomos ó patio. Como vedes nestes días non facemos nada especial, só ADAPTARNOS, que xa é dabondo. Pouquiño a pouco iremos metendo novidades que fagan mais amena a mañán e lles permitan aprender contidos, hábitos, autonomía, responsabilidades, ....
Hoxe, Mércores, cantamos unha canción dun osiño, ó que logo lle pintamo-la roupa, pegagándolle gomets circulares (pegatinas) enriba dunhas estreliñas que habia espalladas polo vestido.
Ainda que só levamos catro fichiñas, coido que xa se poden ver pequenos avances no traballo. Son pequenos , pero son avances. Estivemos despois presentando a primeira aplicación coa que imos traballar nos ordenadores, chámase “Trampolín Primeiros Pasos”. Con ela pretendo que @s nen@s se familiaricen co rato, que aprendan a movelo. Dentro do programiña, fixemos o xogo do “Escondite”. Este consiste en move-lo rato para quita-los debuxos que estan por diante e ver o animal agochado. Participaron tod@s moi led@s. Logo xogaron ata a hora de merendar e saimos para o patio.
Á volta estivemos bebendo e facendo pis, rematando a xornadaco "traballo" de gardar cada un a súa ficha dentro da súa bandexa.
Olvidei comentar que un dos hábitos que levamos estes días traballado é o de ó entrar colga-la chaqueta e a bolsa da merenda. Logo saudámomos e poñémo-la nosa foto dentro do debuxo da escola , para saber quen está e quen non.


CITA

Dame un peixe e comerei un dúa, ensíname a pescar e comerei tódolos días
Onte foi o segundo día con catro horas e, quizais, a quen se lle fixo mais longa a mañán foi a min. Estivemos contando o conto de “ A vaca Manchas” que trataba sobre unha vaca que fora á escola e agora lle ensinaba as letras, múmeros e outras cousas ó resto dos animais da granxa. Gustoulles un pouco, logo pintámoslle as manchas a unha vaca que tiñamos na ficha. Quedou bastante bonita e , polo xeral , pintaron só as manchas e non toda a vaca. Xogaron cos xoguetes e fomos ó patio. Como vedes nestes días non facemos nada especial, só ADAPTARNOS, que xa é dabondo. Pouquiño a pouco iremos metendo novidades que fagan mais amena a mañán e lles permitan aprender contidos, hábitos, autonomía, responsabilidades, ....
Hoxe, Mércores, cantamos unha canción dun osiño, ó que logo lle pintamo-la roupa, pegagándolle gomets circulares (pegatinas) enriba dunhas estreliñas que habia espalladas polo vestido.
Ainda que só levamos catro fichiñas, coido que xa se poden ver pequenos avances no traballo. Son pequenos , pero son avances. Estivemos despois presentando a primeira aplicación coa que imos traballar nos ordenadores, chámase “Trampolín Primeiros Pasos”. Con ela pretendo que @s nen@s se familiaricen co rato, que aprendan a movelo. Dentro do programiña, fixemos o xogo do “Escondite”. Este consiste en move-lo rato para quita-los debuxos que estan por diante e ver o animal agochado. Participaron tod@s moi led@s. Logo xogaron ata a hora de merendar e saimos para o patio.
Á volta estivemos bebendo e facendo pis, rematando a xornadaco "traballo" de gardar cada un a súa ficha dentro da súa bandexa.
Olvidei comentar que un dos hábitos que levamos estes días traballado é o de ó entrar colga-la chaqueta e a bolsa da merenda. Logo saudámomos e poñémo-la nosa foto dentro do debuxo da escola , para saber quen está e quen non.


CITA

Dame un peixe e comerei un dúa, ensíname a pescar e comerei tódolos días
Onte foi o segundo día con catro horas e, quizais, a quen se lle fixo mais longa a mañán foi a min. Estivemos contando o conto de “ A vaca Manchas” que trataba sobre unha vaca que fora á escola e agora lle ensinaba as letras, múmeros e outras cousas ó resto dos animais da granxa. Gustoulles un pouco, logo pintámoslle as manchas a unha vaca que tiñamos na ficha. Quedou bastante bonita e , polo xeral , pintaron só as manchas e non toda a vaca. Xogaron cos xoguetes e fomos ó patio. Como vedes nestes días non facemos nada especial, só ADAPTARNOS, que xa é dabondo. Pouquiño a pouco iremos metendo novidades que fagan mais amena a mañán e lles permitan aprender contidos, hábitos, autonomía, responsabilidades, ....
Hoxe, Mércores, cantamos unha canción dun osiño, ó que logo lle pintamo-la roupa, pegagándolle gomets circulares (pegatinas) enriba dunhas estreliñas que habia espalladas polo vestido.
Ainda que só levamos catro fichiñas, coido que xa se poden ver pequenos avances no traballo. Son pequenos , pero son avances. Estivemos despois presentando a primeira aplicación coa que imos traballar nos ordenadores, chámase “Trampolín Primeiros Pasos”. Con ela pretendo que @s nen@s se familiaricen co rato, que aprendan a movelo. Dentro do programiña, fixemos o xogo do “Escondite”. Este consiste en move-lo rato para quita-los debuxos que estan por diante e ver o animal agochado. Participaron tod@s moi led@s. Logo xogaron ata a hora de merendar e saimos para o patio.
Á volta estivemos bebendo e facendo pis, rematando a xornadaco "traballo" de gardar cada un a súa ficha dentro da súa bandexa.
Olvidei comentar que un dos hábitos que levamos estes días traballado é o de ó entrar colga-la chaqueta e a bolsa da merenda. Logo saudámomos e poñémo-la nosa foto dentro do debuxo da escola , para saber quen está e quen non.


CITA

Dame un peixe e comerei un dúa, ensíname a pescar e comerei tódolos días

lunes, septiembre 25, 2006



Comezamos xa co horario de catro horas e non nos foi mal a mañán. A entrada foi moi boa pois , sen axuda de Tatiana, entramos tod@s xunt@s. O tren que fixemos non era o AVE precisamente pero foi andando. Estivemos traballando coa cor vermella. Buscamos botóns vermellos e pintamos un globo que quería coller Regaliz de cor vermella. Os vindeiros días seguiremos traballando con esta cor. Contamos tamén un conto , o do peixe Tris Tras que non quería ir á escola. Logo xogamos ata a hora da merenda. Era a primeira vez e agás un par de pequenos incidentes cuns iogures, todo foi moi ben. Algúns comeron todo e outr@s non, pois hai bastante lentitude para xantar malia ter 25 minutos ata o recreo. @s que non remataron gardáronno pois non podemos levar amerenda para o patio. Recolleuse todo e ninguén perdeu nada só aparecíu unha bolsa sen nome , que logo soubemos de quen era.
Logo do patio só estivemos bebendo e mexando pero dun modo organizado.
Respondendo a un par de comentarios no blog direivos que as fotos non poden ser mais grande pois non podemos cargar moito o blog con imaxes grandes, ademais non quedaría espacio para os textos. As imaxes en gran tamaño teñoas eu e cando remate este curso pasareivos un Cd con tódalas fotos. Se estades moi interesados nunha foto mandádesme un correo e envíovola por correo. Tedes o meu enderezo electrónico onde podedes contactar comigo para calquer dúbida ou petición.
Aproveito para agradecer os comenraios feitos ata o de agora e os posteriores

domingo, septiembre 24, 2006


Un día mais e mantense a evolución positiva da clase. Comezamos cun conto que lles contou Tatiana, chamábase : "Cucu-trás trás" e había que adiviñas que animaliños estaban agochados. Logo estrenámonos co traballo na mesa. Fixeron a súa primeira ficha na escola. Ninguén se negou, só Ariadna dixo que ela non ía pintar pero logo pintou. A avaliación global podédela facer vos mirando a foto do corcho cos traballos. Hai nen@s que xa se lles nota que pintaron antespois cuidan de cubrir todo e de non saires por fora. Outr@s fan pouquiñas raias e xa esta. E logo tamén @s hai que pintan todo, dentro e fora. A miña opinión é que para se-la primeira ficha esta moi ben.
Presentamos tamén a Regaliz que vai se-lo canciño que nos vai a acompañar durante o curso e nos vai ensinar cousas. Escoitamos a canción de Regaliz e píntámolo (a ficha de antes). Logo estiveron xogando moi ben e moi animadamente.
Como vedes hoxe non comecei falando de bagoas nin berros porque case que non houbo. Todo vai moi ben e para que o vexades póñovos algunhas fotos deles/as traballando ou xogando.
O Luns comezaremos co horario como os demais (de 9.30 a 13.10) ata Outubro. Por certo, perdón pola confusión co horario, pois había xente que pensaba que o horario novo comezaba este Venres. Esto foi culpa da a redacción confusa da nota de inicio de Curso. Co horario de catro horas xa merendadremos na escola polo que si queredes podédeslle mandar algo para xantar.