Diario de experiencias dunha clase de Ed. Infantil do Ceip Ponte dos Brozos, en Arteixo - A Coruña.

TABOEIRO DE AVISOS

FELIZ 2010

miércoles, febrero 14, 2007

Acabo de ler o comentario do pai de Abel e a verdade que me sorprende moitisimo. Non sei si hai alguén mais que pensa que eu "elixo por simpatía ou castigo por antipatía" a algún nen@, ou a algún pai/nai. Eu sei que @s vos@s fill@s son unic@s para vos pero para min son un mais dos 23 que teño, e un mais dos moitos que tiven no meu traballo. Sempre intentei se-lo mais obsectivo posible, tanto facendo fotos , como publicándoas. O que está claro é que esto non é unha tarta que se poida cortar en partes iguais. Intento que aparezan tod@s pero hai nen@s que veñen mais á escola, hai fotos millores unhas que outras, a maior parte das veces eu adícolle o blog o momentiño que teño libre ( do meu tempo familiar) e este non me permite poñerme a buscar quen saíu e quen non saíu, só busco a foto que me parece mais axeitada ou mais representativa. Dende logo nunca pensaría que hai alguén que poida pensar que eu "castigo" a alguén con non aparecer no blog ( non creo que Abel saiba si aparece ou no blog).
A pesares deste meu comentario gústame sabe-la vosa opinión, pois serve para explicar cousas que eu creía estaban claras

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola son o pai de PAULA queriache decir que todo o que tas a facer esta moy ben e que sigas asi xa que a maioria dos pais creo que te apoian.Querialle decir o pai de ABEL que non fai falta poñerse asi xa que o profesor ten 23 nenos e bastante fai,nas fotos saen todos uns mais ca outros pero non por eso ABEL E MELLOR OU PEOR,ata agora foron saindo todos.JOSE CARLOS non che escrbo moito pero bexo todos os dias o blog a ver si hay cousas novas .Sigue asi esta todo moi ben,GRACIAS.

MARY dijo...

Hola,so quería dicir que creo que nunca chove o gusto de todos,creo que deberíamos de estar contentos todos de todo,pois o importante non é que saian ou non,senon o que pon,de todas maneiras penso que non deberíamos darlle importancia,pois non creo que o pai de Abel o dixese por mal.Opino que é unha cousa que fai porque él quere e que ainda encima non deberíamos queixarnos,outros teñen tempo e no no fan.Eu estou moi agradecida.un saúdo

Anónimo dijo...

xosé carlos, mandoche esta mensaxe para decirche que estás a facer unha labor moi grande con este blog pola parte que nos toca, xa que pra nos é un privilexio poder saber e ver o que fan os nosos fillos na clase,un privilexio que moi poucos pais teñen. Penso que a anecdota que pasou co pai de Abel non deixa de ser iso,unha simple anécdota a que non hai que darlle máis importancia da que ten. saudos para ti e para todos os pais que ven este blog.

Anónimo dijo...

Hola, soy el padre de Abel y creo, sinceramente, que se ha mal interpretado. Todo aquel que sigue el blog se dará cuenta que los comentarios que he hecho siempre han sido positivos. Tengo de salvapantallas una foto del blog. Al principio le imprimía a mi mujer todas las páginas y nos echábamos unas risas en casa y por supuesto alucinábamos con las fotos de nuestro hijo. Le enseñábamos a todos y le preguntábamos cosas del cole. Estoy totalmente de acuerdo con este trabajo y quizás no he usado el tono debido. Acaso no sentís nada cuando miráis la foto de vuestro hijo "trabajando en clase" o consolando a otro. Siento la impresión que habéis sacado, esa no era la intención ni mucho menos decir algo por un trabajo totalmente altruista.

Anónimo dijo...

Hola quería comentar e (recomendar) a tódolos pais e nais,que miren a páxina web de josé carlos,(os que no na viron)pois está moi ben,ten cousas moi interesantes,e moitísimas fotos das festas é dos nenos sos.Alégrome de que o pai de abel puxera o comentario que puxo,xa
que penso foi un malentendido.Mirade a paxina web,non é so o traballo do blog senon todo o que fai na páxina,eso leva moitísimo tempo,tempo que perde de estar ca súa familia,que non ten porque perder.Non podemos pedir máis.Un saúdo e GRACIAS josé carlos