Diario de experiencias dunha clase de Ed. Infantil do Ceip Ponte dos Brozos, en Arteixo - A Coruña.

TABOEIRO DE AVISOS

FELIZ 2010

sábado, abril 21, 2007

Este é o comentario que debín publicar o Sabado 21 e , por un erro gardei como borrador. Ahí vos vai pois xa o tiña escrito.
Nestes dous días tivemos un par de visitas.O Xoves estivo connosco Elissette ( coido que se escribe así) que pertence á Fundación Blanquerna. Viña para observar o desnrolo da clase , de cara a facer unha avaliación Proxecto Ponte dos Brozos. Xa viñeran outras duas veces mais. Marchou "sorprendida gratamente" pola traballo d@s nen@s(só estivo unha hora). O que fixeron foi rematar a ficha que iniciaramos o Mércores de ordenación temporal das secuencias de prantar.Antes estivemos facendo no ordenador secuencias en grupo grande primeiro (o sexa tod@s xunt@s) e logo por parellas.
Cristina, unha alumna en prácticas de maxisterio, estivo o Venres. Foi con Tatiana a Psicomotricidade e logo estivo na aula ata o recreo. Estivo traballando en parellas cos/as nen@s que non remataran a bolboreta que vos comentei en anteriores "posts". Non hai moito mais que comentar deste par de días pois como sabedes ademais temos video e os Venres , logo do recreo xogan cos xoguetes.
Deixovos un par de sons que gravamos onte. No primeiro é a canción de " El cocherito Leré", que cantan Alitos, Sandra e Celia ( eu axudo nalgún momento , perdoade a miña voz, xa sei que non podo ir a OT). O segundo é a canción do número tres que vos comentei no "post" anterior. Cantana Paula e Andrea

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Desde el colegio SAN WALABONSO os escribimos porque nos encanto vuestra visita,gracias por venir
Pedro y Elena de 5º curso

Anónimo dijo...

Hola soy del colegio San Walabonso de Niebla, me llamo Manuel me gusto mucho vuestra visita.Gracias.

Anónimo dijo...

Hola somos Arantxa y Jose Angel del colegio San Walabonso de Niebla.
Nos gusto mucho vuestra visita,nos gustaría que viniéseis otra vez. También le podéis decir a vuestros alumnos y alumnas que se comuniquen con nosotros, seria estupendo compartir nuestro trabajo con niños y niñas de otra comunidad.

Anónimo dijo...

Hola me llamo Marina soy del colegio San Walabonso en Niebla.Me encanto vuestra visita a nuestro colegio,espero que Volvais otro día,os rebiciremos con los brazos abiertos.¡ADIOSSSSSSSSSSSS!.

Anónimo dijo...

Hola soy Raquel del colegio San Walabonso de Niebla me encato que visitarais nuestro colegio os invito a venir otro día, también invito a los niños y niñas de vuestro cole a que nos escriban.
Adios

Anónimo dijo...

Hola soy Maria José de 5ºB, me gusto mucho vuestra visita a nuestro colegio San Walabonso de Niebla, me gustaria que sigais mandandonos comentarios , y comunicarnos con vuestros alumnos muchos besos.

Anónimo dijo...

Me gustó mucho vuestra visita a Niebla, porque habéis pasado por muchos colegios importantes y éste os pareció uno de ellos.