Diario de experiencias dunha clase de Ed. Infantil do Ceip Ponte dos Brozos, en Arteixo - A Coruña.

TABOEIRO DE AVISOS

FELIZ 2010

viernes, mayo 18, 2007

Andivemos estes días rematando o libro que fixemos co gallo do Día das Letras Galegas. Ainda que o libro non tiña nada que ver con María Mariño ( que era a quen se lle adicaba este ano) pareceunos unha maneira de celebralo mais próxima a les que outras actividades propostas. aqueles nen@s que lles faltaba unha folla rematáronna , e logo xa na derradeira tiñan que debuxarse. Aquí ainda hai nen@s que fan o corpo sen tronco , sería boque de cando en vez se debuxaran ou debuxaran a alguén , e lles recordaramos que debaixo da cabeza , ademais do colo, está o tronco , de onde saen pernas e brazos. Seguirémolo traballando. Tamén rematamos a bolboreta-mosaico, millor dito rematounas Tatiana. Pensei que xa non quedaba ningunha , pero faltaballe a metade , ás de Nico e Jorge. Agora si estan rematadas e podedes ve-lo efecto de todas xuntas nas fotos.(por certo son fotos de móvil pois se me estropeou a camara que usaba no cole, espero poder amañala , se non terei que usar a que teño na casa, de momento non teño mais fotos).
O Mércores emprestáronnos un periquito que aparecíu no patio de Primaria. Gustoulles moito e non se asustou. Se nolo voltan a deixar , mirarei de facerlle algunha foto.
Nos derradeiros días apareceron moitos comentarios do Sur, e quero agradecer as súas palabras. A verdade é que non quero repetirme e ainda que todo foi moi rápido e intenso , foi moi agradable. Tamén temos o comentario Leticia , unha profe de Ingles de Madrid, ( pouco a pouco ímonos "internacionalizando" e pasamos de Pedrafita do Cebreiro ; ), estou encantadisimo de que a alguén lle poida interesar o que facemos neste curruncho , e , que saibas que podes contar comigo para o que necesites (no lado esquerdo esta unha ligazón a miña web onde esta o meu correo , ou na ligazón do cole"). Espero que cando remates me fagas chegar as conclusións desa analise, pois un dos obsectivos que ten este blog é millorar e eso só se pode acadar cando alguén opina , sexa ben ou mal. A opinión de tod@s é moi importante.
Onte decateime que no lado esuqerdo do blog hai outros blogs que vin por ahí , e me pareceron interesantes, pero resulta que esquecin poñer os blogs de outr@s compañeir@s do meu cole. Perdón polo erro.
Como resultado da viaxe a Huelva e de compartir coñecementos, sae esta proba para presentación de fotos. É parecida ás outras pero mais doada de facer e como mais amena de ver. Vai coas fotos que fixemos en Huelva (estan mesturadas as dos tres colexios , pero e que non fun capaz de organizalas por orde) entre Aurora, Ramón, Fátima, Carmén e eu ( fernando viña de "xefe executivo" e chofer). En canto poida mirarei de facer unha con fotos da nosa clase


martes, mayo 15, 2007

Faivos raro verme escribindo un Martes , ¿verdade? , pois a razón é que aproveitando que non tiven ningún pai na titoría e que ainda teño fresco o daviaxe andiven subindo mais fotos da viaxe e mirei os comentarios do blog. Estou encantado de que a nosa visita deixara tan bos recordos. Polo de pronto , ademais dos comentarios nos diferentes blogs que hai no cole, onte escribiunos, a Fátima e a min, Inés do Ceip de Niebla (Infantil) pareceume fabuloso e espero que manteñamos unha comunicación fluida que nos permita millorar no noso traballo. Pareceme moi acertado o segundo comentario pois penso que como di o refrán "O saber non ocupa lugar" e como dixo alguén,que agora non recordo o nome, " o saber faravos libres".
Sobre o comentario do pai de Victor dicirlle que a organización en rincóns baséase en "reparti-la clase en X rincóns que poden ser : o de xogos, o de matemáticas, o de lectoescritura, o de plástica, .... Logo fanse grupos coa totalidade de alumn@s , de tal xeito que un grupo vai a un rincón , outro a outro, etc. Esto é moi bo , pois son grupos pequenos que, se precisan axuda, podes atender millor , mentres o resto fai a súa labor. Para poder traballar así precisas ter bastante espazo físico e logo que @s nen@s saiban organizarse , para que non se mesturen os grupos e tod@s vaian a todo. Eu digo, en broma, que na nosa clase non hai rincóns, hai un rincón , a clase. Non temos sitio para movernos e as cousas xuntanse. Intento facer rincóns ou algo parecido , pero é imposible. A solución podería pasar por quitar mesas pero eso non me convence moito tampouco.
Sobre o tema de si o ensino é difernte , a resposta é que non. Esta claro que o dito de que "cada maestrillo tiene su librillo" é certo. Cada un/nha de nos temos pequenas cousas coas que nos sentimos cómodos e coas que traballamos, pero temos uns obsectivos iguais e uns contidos a aprender tamén iguais. Pode ser que cheguemos a acadar eses obsectivos por un camiño parecido ou diferente pero acadámolos. Hai xente que lle da moita importancia á lectura ou ás matemáticas, ou á plástica ou o que sexa , pero eso non implica que deixe o resto sen traballar.
Sobre as novas tecnoloxías eu penso que son un recurso mais que teño na miña aula. ö igual que antes tiña puzzles , xogos de lóxica-matemática, ensatables, .... é algo que eu podo usar para axudar @s alumn@s a aprender. Cantos mais recursos teña , mais posibilidades teño de chegar ó /á alumn@. A diferencia , coido , é que as tecnoloxía ofertan moitas posibilidades , pero agora temos que facerlle ver @s nen@s a súa importancia, pero tamén que ten que haber un bó uso delas. ó leite é un alimento moi bo , pero eso non quere dicir que só tome leite. As tecnoloxías axúdannos moito pero non quere dicir qiue sexan a solución a todolos males, é mais, mal usadas poden orixinar mais problemas, Perdón si me extendin moito na explicación , pero é dificil ser concreto.
Para rematar quixera poñer a disposición dos que lles interese o album de fotos da viaxe a Huelva, se queredes velo picade aquí ou no lado esquerdo en Album viaxe a Huelva