Diario de experiencias dunha clase de Ed. Infantil do Ceip Ponte dos Brozos, en Arteixo - A Coruña.

TABOEIRO DE AVISOS

FELIZ 2010

viernes, octubre 19, 2007

Non iba poñer hoxe ningún comentario pero teño novas de última hora. Na clase dos globos teñen xa o seu blog. A clase dos globos é a que eu chamo viciña de "adosado" ( xunto coa do canciño Milú) pois compartimos paredes e "berros" ; ). Pois ben onte Ana ( non a Obregón) Álvarez , a súa titora, comezou a aventura do blog de aula. Aconséllovos que o miredes pois está moi simpático , ademais, ainda que estamos no mesmo "cole" e no mesmo nível, podedes ver que cousas se fan noutras aulas.
Podedes velo picando na ligazón da esquerda Globolandia.

jueves, octubre 18, 2007

Quedáranos pendente comeza-lo libro dos pictogramas , pois o Luns que iamos facelo , non puidemos por ter a a saída a ve-lo teatro dos monicreques. Démoslle un repaso a frases do curso pasado e , polo xeral , ben. A novidade, con respecto a tres anos, e que xa non ían picar os pictogramas que faltaban , senon que os ían recortar. O de recortar non vai todo o ben que eu quixera pero , realmente, é unha actividade complexa e que precisa unha atención o mais individualizada posible. Como cada vez que fagamos pictogramas , van recortalos, supoño que pouco a pouco iran collendo a destreza necesaria para cortar pola raia. De tódolos xeitos , sempre que poidades poñédeos a recortar na casa. Facedelle primeiro unha recta e logo ídeslle poñendo algunha curva. Esto , polo xeral , lles gusta e non se cansan tanto como pintando ou escribindo.
Comentarvos que nos Bits ( esas fotografías de temas diferentes que vos comentei no inicio de curso) estamos a falar dos cogumelos , dos froitos secos,e dalgunhas aves. Coméntoo por si lle oides falar de algún nome raro de planta ou paxaro.
O Martes estivemos traballando trazo do circulo , pois todos o recoñecen. Fixémolo na PDI e mais na ficha e moi ben tanto no trazo como na direccionalidade ( que pesado son eu, con esto da direccionalidade, pero é que ten , para min , mais importancia do que parece).
Logo falamos un pouco do Outono , que tiña de diferente coas outras estacións. Fixemos mais fincapé nos froitos que hai nesta tempada ( agora coa globalización xa non hai froitas de tempada pois hai de todo, en tódolos momentos). Os carnoso coñecíanos mais ou menos , pero cos secos ( a pesares dos bits) coñecíann a castaña, o cacahuete, o pistacho e a pipa pero as amendoas, as abelás e os piñóns non.
Na ficha había que identificar o nome das froitas. Eran seis e non era moi doado , pero non saíu mal.
O Mércores foi un día bastante animado , pois estivemos vendo un programa que traballa coas vocais ( nos só o fixemos co i) e nel había un ratiño que cando se facía ben , cantaba unha canción e bailaba cunha música moi leda que lles gustou moito. Xogaron na PDI e logo nos ordenadores. Na ficha había que facer un i con boliñas de papel de seda vermello , ademais de pintar e identificar a palabra "india". Antes, estiveramos vendo se unha palabra tiña i ou non no seu son. No inicio de palabra discriminábano bastante ben,pero tamén no medio tiñan, loxicamente, mais problemas .
ö subir do patio falamos das cousas que hai nalgunhas estancias do cole ( biblioteca , ximnasio , aula, patio, sala de video, .. ) e para eso estivemos cantando unha canción que falaba dun catalexo que tiña unha ra chamada Verdín. A partires desto "convertímonos en piratas" e pasámolo moi ben. Gustoulles a canción e , sobre todo , gustoulles levar un catalexo para casa ( que non era mais que un folio enrolado, a ilusión infantil facía o resto, !maravilloso¡).
Hoxe Xoves démoslle o repaso semanal o número un (para semán comezaremos co dous e daremos por pechado o un , dun xeito tan sistemático como estababamos a facer). Un 60 ou 70 % fanno mais ou menos reconocible ( redondeando arriba o cambio de dirección ) , e o resto o fan poñendolle un punto de inicio. Cando traballemos co dous haberá fichas nas que volten traballar o trazo do un , polo que eses/as que teñen problemas , iran millorando.
Do libro de Xico estivemos vendo a diferencia entre sons frouxos e fortes. Discrimináronos bastante ben ( @s que estaban escoitando).
Remato dicindolle a María , sobre o tema dos baños, que onte esquecín comentar que xa tivemos un par de accidentes consecuencia da situación dos baños. Na miña clase houba xa dous ou tres nenos que chocaron no pasillo , por causa do exceso de velocidade co que andan por él ( imos ter que quitarlle os puntos do carnet) . Dicímoslle unha chea de veces que non corran , que vaian a modo, pero en canto non os estas vixiando, botan a correr . Hai un par de curvas , nas que a visibilidade é nula , polo que hai bastantes posibilidades de golpe.

miércoles, octubre 17, 2007

Só contestar ós comentarios pois mañán espero poder actualizar o blog co feito nestes días ademais das fotos algunhas moi simpáticas. Dicirlle a Mary que o seu fillo recorda ben o de pisa-las uvas porque ademais de falar do proceso cantamos unha canción ( en castelan , pois era a única que sabía) que dicia "El juego del vino consiste en pisar las uvas maduras que estan en el lagar, las piso , las piso , las vuelvo a pisar , las uvas maduras que están en el lagar ( estas derradeiras estrofas cantabámolas ó tempo que faciamos o movemento de pisalas , esto gustáballes moito. Esto supoño que lles reforzou a t@s esa idea.
A María dicirlle que o do baño , levámolo como boamente podemos . Durante a mañán van cando piden ( agás que eu considere que van pasear , e ainda así algunhas veces me levan aá horta). Intento que non vaian mais de dous e se tardan vou eu ata alí. Ata o de agora non pasou nada , e esperemos seguer así. Se queren ir ó patio , van ó baño dunha clase de tres anos ou, algunha vez, se son duas van ó de arriba ( sempre que @ profe lle parezan de fiar , para ir soas). Espero que che aclarara as dúbidas.
Aproveito para dicirvos que segundo "as novas do Tomate" , vai a haber un ou dous novos blogs de infantil no noso cole. Nos vindeiros días espero poder contarvos mais detalles.